Aziz Gün, 2024-2025 eğitim öğretim yılına ilişkin değerlendirmelerde bulunarak, akademik başarıyı artırmaya yönelik hedefleri ve yeni eğitim modellerini paylaştı. Bu kapsamda:
- MEBİ Platformu’nun Etkin Kullanımı: Eğitim süreçlerini dijital araçlarla desteklemenin önemi vurgulandı.
- DYK (Destekleme ve Yetiştirme Kursları): Öğrencilere sunulan bu ek desteklerin daha verimli hale getirilmesi için çalışmalar planlandı.
- Akademik Başarının Artırılması: Özellikle sınavlara hazırlık süreçlerinde öğrencilere rehberlik edecek stratejiler üzerine bilgi alışverişinde bulunuldu.
Ziyaret kapsamında okul idarecileri ve öğretmenlerle bir araya gelen Gün, eğitimde kaliteyi artırmak için atılacak yeni adımlar üzerine fikir alışverişinde bulundu. Okulun mevcut durumunu değerlendiren ve öğretmenlerden görüş alan Gün, öğrencilerin geleceğini şekillendirecek yenilikçi yaklaşımların önemine dikkat çekti. “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli” Vurgusu
Gün, “Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli” çerçevesinde eğitimin yalnızca akademik başarıyla sınırlı olmadığını, aynı zamanda milli ve manevi değerlerin kazandırılmasında da büyük rol oynadığını ifade etti. Bu ziyaret, eğitimde kaliteyi artırma hedefiyle yürütülen çalışmaların bir parçası olarak, öğrenciler ve eğitimciler için yeni bir motivasyon kaynağı oldu. Mehmet Murat İşler Sosyal Bilimler Lisesi, bu hedef doğrultusunda örnek uygulamalarla öncü bir rol üstlenmeyi sürdürüyor.